Η ΠΡΩΤΗ ΑΓΑΠΗ

Ένα δεύτερο δείγμα τραγουδιού μου.
Οι στίχοι είναι κατοχυρωμένοι.
αυτή την στιγμή γίνεται ηχογράφηση του demo . 



Όσα χρόνια κι’αν περάσουν
κι’αν τα χιόνια με προφθάσουν
θα’σαι πάντα μόνη εσύ
στην καρδιά μου πρώτη αγάπη χρυσή

Κι’αν φανεί μια άλλη αγάπη
τρυφερή μα και δροσάτη
δεν θα είναι σαν και σένα
γιατί πρώτη αγάπη ήσουν για μένα

Χθες το βράδυ σ’ονειρευτηκα
και γεύτηκα τα άγνωστα φιλιά σου
σαν καταρράκτης κυλούσαν μες’τα χέρια μου
τα ονειρεμένα τα μαλλιά σου
τα μαλλιά σου

Τι μου μένει πια να πω
τι κι’ αν πω πως αγαπώ
κι’ αυτό θα’ ταν περιττό
αφού δεν το είδες τόσο καιρό
γι’ αυτό φεύγω μακριά σου
να μην βλέπω τη ματιά σου
το χαμόγελο τα χείλη
του χαμένου μου Απρίλη το δείλι

Χθες το βράδυ ονειρεύτηκα
και γεύτηκα τα άγνωστα φιλιά σου
σαν καταρράκτης κυλούσαν μες’ τα χέρια μου
τα ονειρεμένα τα μαλλιά σου
τα μαλλιά σου


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Η ΠΡΩΤΗ ΑΓΑΠΗ"